kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, October 27, 2008

3 column template

|
ahhhhhhh...
akhirnye...
tercapai gak aku punye misi nk wat 3 column template..

sebenarnye dah lama aku try, tp x boleh2 jugak..
ade antara blogger yg berikan tutorial camne nk wat mende nih..
tp x berjaya2 jugak..

last2 aku p kat sini..
and alhamdulillah..
aku berjaya..

bile aku fikir2 nape yg aku try b4 nih asyik error jek bile aku nk save,
rupe2 nye sbb aku confuse samada nk tick expand widget kat edit HTML template tu..
ade tutorial yg ceera bg, kata kena tick kat expand widget tuh
tp sebenarnye bile aku tgk kat blogger buster rupe2 nye x yah tick..

so, inilah template aku yg baru..
nnt2 aku mekap lg sket2..

aku tgh happy nih.. ;-)
berjayaaaa gak akhirnye...


mrs e

1 comments:

DYLA said...

naja, dyla pun nak wat dah lama tau. tak menjadi jugak

nti dyla cuba lg..