kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, October 29, 2008

header yg sungguh...?!@#

|

ohhh aku tau aku malas... ;P

sbb tulah header aku kosong camtu jek..
sempoi sgt lah pulak kan..

tp...

aku mmg malas btul nk edit2 gamba tuk wat header tuh..

siap mr e pesan kat aku lagi..

"yang, nnt header tu tukar lah..letak ar gambar yg cantik2, edit pakai photoshop tu.."
"ha yelah2.." ~ aku iyekan ajelah..padahal mmg malas yg hamattttt... hik hik hik..

tah nape tah..
aku malas la uolss...

so korang sedap2 kan lah mata memandang header aku yg kosong tu yer.. :)

nnt2 kalo angin rajin aku dtg, aku wat la header baru..



mrs e

3 comments:

aFkaR'z said...

takpe... kadang2 tak nampak pun header tu.. tak sempat nak tengok puun sebab sibuk duk baca entry jer..

Tulip said...

naja...guna jerr header lama...kan cantekk ;)

Nekmatuzzura Ubaidari said...

header aku pun cam hampas je shima heheheh...x tukar2 aku cuma taip je kalau teringat