kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, October 28, 2008

jari aku yg terluka..

|
semalam pagi, wpun cuti umum deepavali..
tp mr e ttp kena p keje gak..
sbb ade inventory..
n akan ade auditor dr korea dtg visit ari ni..

pas solat subuh, aku pun p dapur nk wat air tuk mr e
besa la kan, air teh mmg le air feveret mr e

sekali bukak peti ais, tgk2 susu yg dah tebuk dah nak abis
aku pun nk buka le tin susu yg baru..

susu yg ni jenis yg dah siap pembuka nye tuh..yg ala2 mcm air dalam tin tu..
tggal tarik n bukak jek

bile aku tarik2, x bole2 lah pulak..
rentap sekali jek, terus tertanggal tempat pembukanye tu..
adoiiiii...camne lah nk bukak lak ni...

aku capai jek ape2 yg berdekatan..
nmpak pisau jek yg paling dekat, aku pun amik le godek2 kat tin tu
godek2 punye godek, terkelar lak kat jari aku
tp masa ni menten lg..sbb x rasa sakit pun...
rasa kulit terhiris sket jek..



tp bile mandi n kena sabun..
baru le aku rasa pedihnyee yg amat...
wuwuwuwu~

sian kan kat aku?
harus xleh wat keje2 umah seminggu nih ;P



mrs e

3 comments:

DYLA said...

naja...
heheheh... tu baru mr e gi keje dah luka mcm tue.. aduhai... ni mesti manja ngan mr e ni...

sz said...

ma..tu blh apply MC 2 minggu tuh kat tuan rumah..kekeke

aFkaR'z said...

a
l
a
s
a
n

hehehehehehe