kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, November 22, 2008

aku keje ari ni..huhuhuhu~

|
urhhhhh..malasnye kena keje lak ari ni..
sebenarnye ari ni mmg off day, tp disebabkan byk keje aku berlambak n aku x nk terbengkalai (wpun mmg ade yg terbengkalai-banyak lak tu..kui kui kui)
nk x nk, aku dtg juga ari ni siapkan keje..

tp ari ni kira OT lah kan..
xpelah kalo mcm tu kan kan kan..

kalo cite pasal keje ni..mmg aku da mcm malas nk ckp..
penat weyyhhh...

aku rasa work load aku dah jd OVERload
aku rasa mmg aku dah x boleh handle sorg2..
mana sempat aku nk terkejar2 sorg nk siapkan sume keje

tp aku mcm malas ah nk ckp ngan boss
wpun dia tau ko ade keje, byk keje, tp nnt mesti dia kata ko boleh wat punyer..
nk lagi best, dia akan ckp ko byk free time..

huh, ko x duduk kat tempat aku, mmg lah ko x tau n ko x rasa
selama ni aku wat2 maintain jek..
padahal, mana keje2 yg x urgent aku pending kan je dulu..
yela, aku cuma ade 2 tangan ngan 2 kaki jek
mana boleh nk wat sume2 dlm 1 masa..


hurmmm..kdg2 rasa nk benti pun ade..
x syok lah dtg keje mcm ni..
stress pun ade...
:(


p/s : oh ya, ptg nnt aku n family turun ke semenyih umah abang aku..ade kenduri kawen kat sana..oohhhh, penatnye nk travel jauh2..




mrs e

0 comments: