kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 20, 2008

aku yg keBENGANGan..

|

semalam...
masuk keje jek mmg aku out of mood..
mmg xde semangat sungguh2 nk keje..
nak2 lg masuk2 keje je da kena meeting..
dgr org berceloteh2 bagai..
argghhhh..tensen..
dah le pagi2 malas nk memulakan keje..
pastu nk kene dgr org bebel2 pulak..

pastu aku letak status Ym aku yg aku xde mood..
then, dpt Ym lak dr arween..
borak2 pasal keje sume, pastu aku tanye pasal dia punye status Ym tuh
kenapa dia nye status tu boleh link ngan blog dia lak kan

arween ckp, dia baru install Ym yg version baru..
n dia suh aku try la install yg baru tu kalo nk ade link status mcm dia

aku pun ape lg, terus jek uninstall Ym tu n download version yg baru
pastu, time aku aku nk run installation tu, x BOLEHHHHH plak...
arghhhh...
GERAMMMMMMMnyerrrrr...

bukan setakat 2-3 kali aku wat, tp dah lebih 10 kali aku run installation tu
x boleh2 jugak..

aku dah start BENGANGGggg dah ni..
try cari alternatif lain, taip kat google tu nape lak boleh jd mcm tu kan..
tp x bolehhhh jugak..

sudahnyer, sampai ke pukul 8.45pm aku balik pun semalam,
aku nye Ym still xleh nk run gak..
huhuhuhuhuhu~

nape leh jd cmtu ek..
korang ade ape2 idea x..
brtau le aku..

bosan tau idup aku kalo time ngadap pc/lappy,
tp xleh on Ym..
rasa mcm ssuatu KURENGGggg jek..


p/s : so wat masa ni, aku nye Ym xleh nk aktif la ye..oohh, maybe nnt korang kate leh Ym tru' emel n web kan..tp aku x sokkkaaaaaaaaaaaaaaa....uwaaaa...nk nangis lah... :_(



mrs e

2 comments:

ARWEEN said...

hr tue mcm tue gak aku nk download
kena try byk kali
agak lame aku tunggu

amizah said...

best ker ym new version nie???