kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, November 11, 2008

ape yekk...

|
lately, aku mcm xtau nk cerita ape..
thats y blog aku mcm sepiiiiiii jek...

tahlah, tbe2 aku mcm xde bahan..
(or aku jd malas nk bercerita..?)

ooooh..lg 1, mungkin disebabkan skrg aku dah kena tunggu turn kut nk guna lappy..
maklumlah, mr e dah jatuh chenta sama ini dunia blog..!!

lama tuuuuuuu kalo nk tunggu dia ngadap lappy..
siap wat 2-3 entry sekaligus..hambekk ko..

yg siannye aku lah..
sampai tertido2 nk tunggu turn punye pasal..
sbb aku x suka kaco kalau mr e tgh guna lappy..
tp KERAS jugak lah nk nunggu nyer tu..

last2, aku malas terus nk update blog..
tido lg syiokkkk woooo.. ;) hahha


p/s : alamak, ade lg 1 tag lum jawab nih..nnt kalo aku free sket ari ni, aku curi2 wat lah ye..(wahhhh..siap nk curi2 lagikkk...) =P



mrs e

2 comments:

E said...

abg mg nx bli 1 ag..da ada x pinjam ag

Tulip said...

amboiih..suami isteri dah layann blog! :D

bila la pulak turn myFaiz..:D