kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 13, 2008

bahan bacaan aku time aku dilanda keboringan...

|
tau ape aku buat kalo aku boring2 n rasa nk membaca sesuatu?
haaa...ini lah bahan bacaan yg aku suke.. :D


ari tu masa g kedai buku mamak aku rembat 3 sekali..
2 buku conan n 1 majalah gila-gila..

yg ni mr e punye majalah


aku rasa best tau baca buku2 camni..
leh ilangkan tensen aku gitu..

n sbb sebenarnye..
sbb aku ni minat membaca..hehe..

x percaya?
nape lak x percaya, sbb buktinye aku mmg rajin baca blog2 korg tau wpun kdg2 aku x tinggalkan sebarang jejak..
=P



mrs e

3 comments:

sz said...

hahaha..gila-gila ni wujud lg ye ma..aku dah lama GILA x baca...tp mmg est kartun2 nya...dl kecik2 mmg layannn

E said...

kartunis asan dah xda.dia ni yoshito usui malaysia.jaki jipang dan pendekar jaki kelakar gila lawak dia...

aFkaR'z said...

pinjam collection conan leh?
hehehehehe...!