kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 27, 2008

bertolak ke semenyih..

|
ari sabtu ari tu aku ade ckp yg aku nk p umah abg aku kan..
kitorg p sana sbb ade keje kahwin anak akak ipar abang aku..

pas susup sasap balik keje berkemas2 bagai..
kitorang gerak kul 6.30 ptg camtu..

sampai umah abang aku kul 8.30++
sedang baekkkk la tu kan sbb nk tgk sehati berdansa tu kul 9..
oh, si zakiah aka nurulbeby tu pun ade gak..
saje je dia turun umah abang aku sbb dia nk anta barang n kebetulan lak kitorg dtg..

sampai2 jek sume dah letih..


buruk yg hamattt muke aku time ni..tudung pun main sarung jek..

ape motif ttp muke nih?


aku pun dah ngantuk je mata..
tgk anak sedara aku tido cammm bessssstttt je...


pas da tgk sehati berdansa sambil borak2 blablablablabla.. sambil2 makan2 kunyah2 telan2..
kitorg sambung tgk mission immposible lak..

pastu terusss tido..
kata dah ngantuk td kan..?



mrs e

1 comments:

DYLA said...

dasatnya anak sedara naja tdo tu.. ngantuk sgt gayanyer tu