kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 13, 2008

:: csi miami ::

|


sape tgk csi miami td malam..?
aku cam besa r..mmg tiap2 mlm khamis kul 10mlm mr e mesti x mo miss punyer..

tp td mlm mr e kena masuk keje lak
dah aku layan tgk csi nih sorg2..
tp tgk sorg2 pun masyukkk tau...

tah nape tah, dlm byk2 siri csi, aku lebih suka yg miami
maybe sbb Horatio @ H kut..

ermm..sbb ape yek aku suke dia?
sbb, cara dia solve kan sesuatu kes tu mmg besttttt sgt2..
pastu gaya dia yg xtau ar korang perasan ke x..
dia akan pakai cermin mata hitam dia kalo nk start selesaikan satu-satu kes tu
boleh wat aku teruja gitu..
tu yg syokk tu..

so, sape2 yg minat gak tgk csi ni lebih2 lg csi miami..
boleh lah geng ngan aku yek..
hehhe.. =D


mrs e

4 comments:

DYLA said...

dyla pun dulu tak miss tgk csi miami. dyla suka si yg itam manis tu. saper namanya ek...

pehtu suka hero tua ni... mmg berkarisma.

ija said...

kita sama la naja..suka tgk style pakcik horatio ni..kalau dah dapat klu dia akan pakai spek itam..pastu style dia ckp..muka pandang lain..wah kita serupa la

Tulip said...

bb pun layann CSI nii.cuma yg Miami yang kurang cket..sbb apa..? sbb Horatio lah..heheheh..jgn mara yerr..

Tulip said...

bb pun layann CSI nii.cuma yg Miami yang kurang cket..sbb apa..? sbb Horatio lah..heheheh..jgn mara yerr..