kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, November 25, 2008

"semoga panjang umur..."

|

"SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN EMAK..."

alhamdulillah...hari ini di usia yg menginjak 70 tahun, mak masih sihat...
aku bersyukur yg tidak terhingga kerana Allah mengurniakan kesihatan yg baik pada mak wpun kdgkala mak mengadu lenguh2 dan sakit kaki..tp xlah teruk, cuma sikit2 aje..
mungkin perkara itu sudah lumrah memandangkan umurnye yg juga sudah bertambah..

aku amat menghargai belaian dan kasih sayang yg emak berikan..
sesungguhnye, tiada ape yg dpt aku balas wpun aku sediakan segunung intan untuk mengenang segala jasa2nya..
selepas kembali nya abah ke rahmat Allah..
mak lah yg menjadi ibu dan abah kepada kami semua..

sebenarnye, semalam adelah hari ulangtahun kelahiran emak..
dan malam semalam kitorg dah raikan nye bersama2 abang aku kat pizza hut sbelum kitorg balik dr umah abang aku (entry g ke kl aku akn wat lepas2 nih..or sesape yg perasan, adik aku dah publish pun entry tu..)

igtkan aku nk publish entry ni masa waktu rehat semalam,
tp aduhhhh...bengangg betul sbb line tenet prob dr pg sampailah ke petang time aku nk balik tu..
SENGALL sungguh..
bosan jek xde tenet tau..terpaksa lah aku wat entry ni auto publish ngan update dr umah..


p/s : sebenarnye aku nk publish entry jawab tag dr amy, tp aku beri laluan dulu kat entry ni..
khas ditujukan kepada emak tersayang..HJH RABANIAH..



mrs e

4 comments:

DYLA said...

selamat hari lahir utk mak naja!
moga panjang umur, murah rezki, beroleh kesihatan yg baik, & gembira disamping anak2 tercinta.

ArELeEz said...

hepi besday to ur mom! moge pjg umur & murah rezki. aminnn...
btw, name mak mrs e bih kureng name my MIL jerk, tp my MIL 'robainah'. ;)

sz said...

hepi bday makcik! semoga dikurniakan kesihatan yg baik :)

Tulip said...

sampaikan salam tulip utk mak naja dgn ucapan "selamat hari lahir, smoga dikurniakan kesihatan yg baik.."

70thn nmpak steady jaa...caya lah!