kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 13, 2008

status yahoo messenger..

|
lau korang perasan, aku ade letak lg 1 gadget kat sidebar belah kanan blog aku tu..


kalo kuor gambo gini, aku tgh online le tu...

saje2 jek letak..
so pasni korang leh r senang nk tau sama ade aku online ke x..

tu jerr aku nk brtau...
daaa....


mrs e

4 comments:

ARWEEN said...

awak ajarkan saya mcm mane nk buat benda nie

p/s add saya kt ym eh
arween_lady

mrs e said...

okeh..nnt ade masa kite ym yek..

n kalo rajin nnt saya wat tutorial ni dlm blog..

=)

amizah said...

camner nak wat camni gaks...ajarlah akak...akak baru jer b'jinak2 ngan blog nie...akak nyer ym salllad31

mrs e said...

hai kak amizah..

thanks sbb sudi jengah blog saya..

okeh..nnt saya wat tutorial kat entry saya ekk...

=)