kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, December 15, 2008

ahad yg sibukk..

|
ke mana korang semalam..
penuh dan padat dengan jadual ke?
tentu ramai yg memenuhi undangan perkahwinan kan..

termasuklah jugak aku...
semalam jek ade 3 jemputan kahwin..
2 kat tangkak, n 1 kat ayer hitam muar..
1 sedara, 1 kawan sekerja n 1 lagi besan mak aku..(mentua kak yati..)

fuhhh..penat gak rushing ke sana sini nk penuhi undangan..
ade stori-mori pasal kenduri2 ni..
n banyak gambar yg aku nk upload..

tp aku penat sgt2 semalam..
rasa kejap sgt2 weekend, dah kene keje ari ni..
tu yg aku x sempat lg nk wat entry2 sume..

nnt kalo aku free sket aku wat lah ye..
kerap2 refresh la page aku ni ;)


p/s : selamat pengantin baru juga kepada ceera & ciput yg bersanding semalam..



mrs e

1 comments:

ArELeEz said...

undangan bnyk, tp leez x gi pon coz ade agenda t'sendiri. heh3..