kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 18, 2008

aku dapat ini...

|
skrg dah hujung tahun kan...
bape ari lg da nk masuk tahun baru..

kat tempat keje aku customer banyak gak yg dah bagi2 kalendar..
n bagi planner book..disebabkan aku ade membe kat admin tuh, tu yg aku dah dapat dah kalendar n planner book tuk tahun 2009..


sebenarnye planner book tu xde lah aku pakai sangat pun..
paling2 tidak, aku wat kira2 akaun jek..
mcm yg tahun ni punye, aku guna tuk kira2 kuar masuk wit bulan2..
x pun note ttg hutang2..kehkehkeh..


oklah jugak kan..drpd aku x guna..
ade gak manfaatnye tuh

 korang dah ade ke tuk tahun 2009 punye? - sambil angkat2 kening konon nk eksyen le tuh..hihi
;)


mrs e

6 comments:

DYLA said...

dyla pun ada.... nnti nak tayang. hehehe

perra2ferra said...

ehem. utang aku jgn lupe bayo noo..
ekeke

perra2ferra said...

ehem. utang aku jgn lupe bayo noo..
ekeke

perra2ferra said...

ehem. utang aku jgn lupe bayo noo..
ekeke

perra2ferra said...

ehem. utang aku jgn lupe bayo noo..
ekeke

mrs e said...

dyla;

hehehe..tempek, jgn x tempek..



adik;
ek elehhh...kalo setakat 20 sen pun nk berkira ke...kuikuikui