kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, December 5, 2008

ape yg berlaku ari ni..

|

ape yg berlaku ari ni?

oohhh...
ari ni aku masuk keje sprti biasa..
sbb ari ni ari jumaat, aku pakai baju kurung kuning air hantaran masa aku tunang ngan mr e dulu..
ishh..lama gak dah baju ni kalo korg nk tau..dah lebih 3 tahun dah..
tp masih elok lg n masih muat ag ngan badan aku..

pastu aku wat keje mcm biasa jek ari ni
xtau lg la nk ot ke x ek..
based pada keje lah ptg nnt samada yg urgent2 tu boleh siap ke x..
kalo x leh siap, kena stayback la jwb nye..



dan yg pasti..
selepas ape jua yg berlaku ari ni, kita akan menghadapi hari esok lak..
esok??!!!

yeayyyy...!!! esok x keje..!!!

best...bestttt...bessssttttt


p/s : selamat berhujung minggu uols..



mrs e

1 comments:

aFkaR'z said...

esok cuti raya.. balik kampung tak?

sila amek kad raya kat blog aku k?