kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, December 17, 2008

:: backup ::

|
aku tgk ramai membe2 blogger dah wat backup kat word presss..
aku pun rasa nk wat jugak..

ade gak aku tgk membe2 yg terus bertukar ke domain server
tp tuk aku ke arah itu, mungkin ambil masa juga kut..
tgk lah nnt..

aku pun akan ikut jejak langkah korg sume nnt..
cume belum ade kesempatan lg wat masa ni..


daaaaa....
caucincauuu...



mrs e

0 comments: