kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, December 13, 2008

bulan penuh..

|
pas balik keje semalam, sempat gak aku n mr e menyinggah ke kedai cat keta
tanye gitu gini kalo nk wat bumper tu sume..then decide kitorg akan wat dlm masa 2-3 ari ni..

masa balik tu dah pukul 7++..
ternamapak lak aku bulan penuh..
besar n cantik sgt2..
menwan sungguh aku rasa..

terus jek nk snap2, nk masuk dlm blog..
tp time aku nk amik tu, betul2 lak lalu kat kawasan org tengah sembur nyamuk..
hammpehhhzzz...langsung x nmpak jalan terusss..siap aku suh mr e benti tepi dulu..
takut ape2 jd lak
tp ade gak lah gamba yg sempat aku snap kat sini..


x dpt nk snap byk..x clear..

tp, cantik kan?



mrs e

0 comments: