kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 16, 2008

dah sampai dah..kenduri 1st

|
ini dia...jeng..jengggg..jenggggg...
umah pertama yg kitorg serbuuuuuu..

cakkkkk...dah sampai dahhh.. (muka x sabar nk makan)

jalan laju2 sbb dah x sabar2 nk jumpe nasi minyak ;P

ngam2 ho jek..sampai2 terus makan tengahari..
perut pun dah lama berdangdut lagu mas idayu...
mintak diisi le tu.. ;P

pas jumpe tuan rumah salam2, kenal2 sedara mara
kitorg teurs tuju khemah nasi..
lapar dahh ni..

ceduk2 nasi n lauk pauk..terus cari port kosong..
oohhh, aku suke stail meja kat sini..
sbb sume meja bulat, bukan 4 segi cam kat kg aku..
kalo meja bulat ni senang, boleh jek masuk2 bape org nk makan situ asalkan masih muat..
kira asalkan x berlaga siku ko nk makan..ko boleh jek masuk bape2 org pun..
kitorg yg berlapan ni pun muat tau makan 1 meja..
tp kalo meja 4 segi ni susah sket..sbb biasanye terhad 4 orang jek kan 1 meja...

abang zaki, kak nora n adik..wahhhh bukan main banyak lg ko makan dikkk..cacing2 sume kelaparan ke..wakaka

muka aku pun nk masuk gakkk..tp nape muka mr e jd camtu gayanye..? errr...

adik aka fifi with honey..

nasi kat sini sedapppp..lembuttt sgt nasi dia..
ayam goreng dia pun sedappp..
rasa rempah n cukup masinnye..sampaikan kalo boleh nk aku ratah ke tulang2 nye..
tp memandang kan si fifi tu dah jeling2 manja tanda2 warning suh aku cepat2 makan gitu, x jadik la aku nk menghayati nk meratah2 segala..
ape x nyer, sume org dah abis makan, aku lum siap2 makan lagi..
harusssss ade yg kene tinggal nnt..
dah le ade 2 tempat nk g lg nih..

pas salam2 'keruk' ngan tuan umah
kitorang pun gerak..
mak ikut abg zaki ke pagoh, aku, mr e, kak nora n fifi ke umah membe aku...


mrs e

1 comments:

perra2ferra said...

wakaka.. tau xpe.
dh ko mkn lnbt sgt
siap nk d cucupi lg tulang tmulang 2..huhu
xkose aku nk nggu lme2 nyahhh