kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, December 19, 2008

i think...no entry for today..ahak ahakkk

|
salam jumaat..

kihkihkih...lawak je kan tajuk kat atas tu..kata xde entry tuk ari ni..
abis ni ape..? pangg kangg..!!!
sekeh diri sendiri..hihihi..

alooo...maksud aku bukan camtu le..
kira mmg xde entry sgt pun tuk ari ni..
sbb aku dah mengantuk ar..nk wat auto publish pun dah malas.. ;P

ini x termasuk dlm entry lah.. terkecuali gituuuu...sbb entry ni untuk pemberitahuan jek..

so, selamat berhujung minggu uolss.. (alamak..baru teringat esok ade kenduri kawen umah sedara kat johor..malehhh nye nk g..jauhhhh...huhu~ ponat acik  :P)


p/s : xtau lah kalo aku ade terajin ke tbe2 pastu aku wat entry auto publish...tunggu jolah yo..



mrs e

1 comments:

sz said...

salam ma, hari ni x online ym ke?