kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, December 27, 2008

it's my birthdayyy...!!! i'm getting olderr..? oh nooo...?

|


alhamdulillah..
aku mengucapkan syukur ke hadrat Ilahi kerana aku diberi peluang bernafas sehingga ke hari ini..
dapat menyambut hari ulangtahun kelahiranku tuk kesekian kalinya pada hari ini..
hari yg sgt bermakna buat diri aku apabila aku dilahirkan ke dunia pada tarikh ini 28 tahun yg lalu..

syukur juga pada Tuhan aku masih sihat sehingga ke hari ini..
dan, pada hari yg amat bermakna ini, ade beberapa hajat yg aku telah sematkan di dalam hati..
  1. aku bermohon kepada Allah supaya aku dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki selalu..
  2. aku bermohon kepada Allah supaya keharmonian rumahtangga aku akan kekal ke akhir hayat..
  3. aku bermohon kepada Allah supaya diberikan zuriat buat penyeri rumahtanggaku..
  4. aku bermohon kepada Allah supaya kebahagian kami sekeluarga kekal selamanye..
ade beberapa lagi yg aku hajatkan..tp malas ar nak taip panjang2..cukup jelah tu kut.. hihihihi ;P

ape2 pun, aku mintak rakan2 yg mengenali aku, sama2 mendoakan semoga apa yg aku hajati tu dimakbulkan.. AMINNNNN..
>>thanks to mr e yg wat spcial n3 tuk birthday aku kat sini...

rasa mcm x caya lak aku ni dah 28 tahun umo nye..rasa cam muda belia lg jek..mcm anak dara sunti pun ade..apakah??? hahahahaha
tp siyes uolss, aku mmg x rasa tua ke hape pun dgn peningkatan umo aku ni..
maybe jiwa aku yg sentiasa muda kuttt...


ade pakar2 motivasi kata, bagus kalo kite ade berjiwa mcm ni..sbb kita akan rasa riang jek..bile dah rasa riang, hidup jd ceria..bile hidup ceria, kita x cepat dimakan usia, x cepat tua...boleh gitu? (eh, apadaaa yg aku mengarut2 nih?)

maybe ade yg igt aku celebrate spesel2 punye ari ni..sape yg sangka mcm tu, andaian anda adalah meleset sama sekali..hehehe :P
kalo ade sesetengah org yg akan amik 1/2 day atau cuti semata2 nk meraikan besday, tp aku x..

xde pe2 yg spesel pun ari ni..sementelah aku ngan mr e dah bercadang nk celebrate besday dia (23hb) ngan besday aku (27hb) bulan 1 jek nnt..
nk cari 1 hari yg betul2 leh enjoy berdua dr pg sampai ke malam dgn aktiviti2 yg meriangkan..ohhhh x sabarnyeeeee...

so ari ni sebenarnye aku keja, kene keja besa lak tu..maksud aku keje besa tu, tempat aku keje ni ade ari sabtu yg keje n  x keje..kalo minggu ni sabtu kena keje, minggu depan sabtu x keje..selang-seli..gituuu...

dah tu balik keje jek nnt aku dah terus nk ke palong sbb makcik mr e ade wat kenduri sket..
itu jelah agenda tuk  hari ni, hari ulangtahun kelahiran aku ni..
betul kan? nothing spesel yg berlaku tuk ari ni.. :)



p/s : kalo korang perasan, aku saja jek buh auto publih tu kul 12:27am..sebab besdaya aku kan 27/12..heheh





mrs e

1 comments:

ija said...

sori naja terrrrlambat..happy belated besday naja.moga apa yg dihajati dimakbulkan tuhan.aminnn