kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, December 7, 2008

-kad ari raya aji-

|
aku dapat kad raya ni dari amy.. ~lalalalala~ (muka eksyen sambil kening terangkat2 sebelah)
amy dah siap2 pesan kat aku suh amik kad raya tu n tepek dlm blog..

inilah kad nyerrr..


tq so muchhhh ye amy..
sudi gak bagi kad raya kat aku..
aku appreciate sgt2...
luvvvv uuuu...!!!!


p/s : time korang baca ni, mungkin aku dah kat segamat..n3 ni aku wat auto publish yoooo...




mrs e

3 comments:

perra2ferra said...

ima, ko x bg aku pn..huhu!!

ArELeEz said...

wah!! nak kad gak.. huuuu..

aFkaR'z said...

hehehe... thanks tepek kat sini...

sapa2 nak kad ni, sila laa amek kat blog aku... amek jer, takyah permission... sempena bulan haji ni, takpe kita tambah kenalan...