kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 16, 2008

kenduri #2..

|
sampai umah alang (membe sekerja), dah kul 1 lebih gitu..
hajat di hati x nk makan, sbb baru jek makan td..
masih kenyang lg..

gilo ke ape kalo aku nk melantak lg..
igt2 nk salam2 jek ngan tuan umah pastu cau cin cau..
tp mcm x sedap lak pulak dtg kejap sgt
mcm x hormat majlis lak kan..

plus, aku cari membe aku tu xjumpe..
tujuan utama dtg adelah nk tunjuk muke ye puan2..kehkehkeh
so, bile dia naik keje nnt xlah malu sgt kan sbb kite g kenduri umah dia..

jengah punye jengah pun xnampak bayang si alang ni..
aku n mr e pun jamah le sket hidangan kenduri tu..

wahhh..kat sini menunyer siap ade masak lemak nangka campur 'babat' (perut lembu)
mmg mavellessss punye sedap..pedas lak tuh
tp sayangnye aku makan cikit jek, sbb aku mmg dah x leh nk masuk lg..
perut dah full tank..

aku dah nk abis makan tu, baru nmpak muka alang..
ckp2 sket, then salam 'keruk' sat..pastu terus kitorang mintak diri..
sbb ade 1 destinasi lg yg nak dituju..
agak jauh lak tu..
beh kurang 1++ jam perjalanan..

cenderahati dr umah alang..soooo sweett bakul wat sendiri ni..akak alang yg buatkan..
rajin tul kakak dia kan..


p/s : kat umah alang aku x snap2 pic pun..cam segan lah pulak sbb pengantin nye beluma ade aku dah nk snap2 gamba lak..kang org igt aku kemaruk ke hapa..



mrs e

1 comments:

DYLA said...

cantik la bakul tu.. kreatif... rajin dia buat byk2 ye.