kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, December 13, 2008

lepat...bukan kartunis lepat majalah ujang ekkk..hehe

|
citer ari ni sume adelah cite semalam ye puan2 dan tuan2..
sila jangan boring okeh..
;P

semalam mak aku masak nasi impit, lepat, kuah lodeh, sambal kacang n rendang daging..
mak aku masak ni bukan sbb ape, sbb ari tu masa raya aji kak yati x dpt balik raya..so jdnye dia balik kejap semalam tu yg mak aku masakkan tu..

kalo juadah2 tuk raya ni aku mmg pilih lepat berbanding ketupat..
xtau sbb ape...tp mmg aku suke makan lepat..suke sgt2..

inilah rupe lepat tu..

rendang daging...sedappp..nyum nyummm

kuah lodeh

sambal kacang..

lepat ni sebenarnye ade gak orang panggil ketupat daun palas..
sush weyhh nk bungkus n lipat2 nk jdikan lepat nih..
pusing sana, pusing sini, akhir sekali susup situ..ikat sini..baru le jd lepat..

tp aku dah lulus dah training membungkus lepat nih..
kata suke makan..harus lah kena pandai lipat2 nyerkan..
hehe

sebenarnye cite aku ni mcm xde motip jek..
pastu cam xtau nk ckp ape lg..

biarlah xde penutup..
biar tergantung..
tergantung x bertali gitu...chewwwaaahhh..



mrs e

2 comments:

eiza said...

conpem sume tuh mak k.shima yg masak huhuhuhu..... nmpak sedap jer...

DYLA said...

itu ketupat palas kan naja?