kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, December 7, 2008

masak2..

|
korang watpe tuuuu...
aku baru jek pas masak tuk juadah raya sok ni haaa...

raya aji tahun ni, aku raya kat umah mentua kat segamat dulu..
mr e teringin nk solat raya kat kg dia lak..
plus, mak segamat tu xde sape2 balik pun..
cume mr e ngan aku jela sbb adik mr e x dpt cuti, yela... keje pun polisssss kan..
mmg le susah lau nk dpat cuti time2 ari perayaan gini..

tp till now, aku masih kat umah mak aku ag..
jap ag dah nak gerak balik segamat dah..

bukan xnk balik segamat awal2, tp aku kesian kat mak mentua aku tu..
baru2 ni dia kena lak chikungunya..
tu yg dia x bape sihat..
so aku ckp ngan dia xyah lah susah2 masak2..biar aku masak siap2 kat sini je
then nnt aku bawak makanan dah siap jek ke sana..
mak mentua aku pun ok kan ajeeee...

ehhh....dah pukul bape dah ni..
aku nk p mandi lah..mr e pun dah siap2 nk gerak tu..
aku chowww dulu k..
byeeeeeee.......


p/s : esok ade jemputan majlis anniversary mak n pak mentua abg zaki lak kat pagoh.. insyaAllah kalo xde pe2 hal aku g... n kalo aku rajin, aku snappo la gambo sket2 sbg bukti aku ke sana..hehehehhe



mrs e

2 comments:

E said...

jom balik jom!!!

aFkaR'z said...

perggghhh caya laaah! masak tuk juadah raya...!

aku tak pernah masak juadah tuk raya... semer hubby yang siapkan... kekekeke