kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 18, 2008

perasan x....blogger.com dah ade perubahan..

|

aku perasan format dlm blogger nih dah lain mlm td..
masa mula2 tu, aku tgk cam pelik je bile mr e sign out kenapa lak kuar features nye lain..x mcm selalu..
pastuh bile aku sign in pun aku nmpk kat dashboard tu ade kelainan..
n bile nk wat new entry pun dah lain dah dia nye format..
cantik n senang gak la features icon2 nye tu..siap ade tuk format tulisan mcm ni
dah x payah susah2 lah korang nk letak ke ape < huruf s > (penah terbaca dlm blog amy) beh kurang lah format tu tuk dpt tulisan mcm ni
siap boleh letak location lg kat post entry tuh..aku pun try lah wat tuk n3 ni..
n tgk hasil @ perubahannye esok (sbb aku wat n3 ni td mlm..)

adekah kelainan ini membawa kepada suatu perubahan yg lebih baik..
perubahan2 seperti x akan ade blog yg di remove atau disable..mcm yg pernah aku kena dulu..
kalau perubahan ke arah itu..alhamdulillah..
x payah lah aku bersusah2 nk wat backup blog aku ni..

ape2 pun ini semua masih terlalu baru..
dan kita x tau ape kebaikan dan kelebihan2 yg akan diberikan..senang kata, masih xde jaminan lg lah kalau blog kite tu x akan di remove sesuka kati..
ini bermaksud, aku ttp kena wat backup blog aku kan....
akan ttp ku usahakan wpun.... (malas nk wat sebenarnye...kehkehkeh)


>>updated : oohhh..features ni sbnarnye masih belum release lg..skrg masih dlm tempoh percubaan..



mrs e

4 comments:

DYLA said...

naja,
apesal dyla nyer sama je.. takde baru pun.. huk huk.. sedey!

aFkaR'z said...

eh ye ker...? tak perasan plak, jap nak pi tengok!!

tapi rasanya biasa jerrr

perra2ferra said...

ma. wtkn backup utk aku ma!!

perra2ferra said...

ma. wtkn backup utk aku ma!!