kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 18, 2008

rutin sehari2...

|
inilah nk cite sket..rutin sehari2 diri aku..

celik2 mata dlam kul 6++, solat subuh pastu mandi..
kalo x solat dulu, aku terus jek mandi dulu baru solat..
pastu iron baju kalo td mlm x sempat @ dah ngantuk sgt mls nk iron baju..
pakai baju yg dah digosok..

turun dapo, wat air tuk aku, mr e n adik..kalo mak aku teragak nk minum, aku watkan sekali..

naik atas masuk bilik semula, siap2, mekap2, touch-up2 pakai tudung..

turun bawah, minum air n terus g keje..sampai tempat keje wat keje mcm biasa..time keje aku start dr kul 8-5.40..tp kalo aku byk keje, kdg2 aku ngan mr e OT..tgk lah OT bape lama..kdg ot 1/2 jam..kdg 1 jam..kdg 1.5 jam..kdg 2 jam atau 2 jam stgh..depends lah on keje aku byk mana..

sampai umah, mandi2..siap2 kan makan..then makan mlm..
sambil mkn tu, aku masak air..sbb pas mkn mmg mr e nk pekena teh sambil tgk tv..(padahal aku pun nk minum teh-o gak..mcm dah 1 kemestian lakk..)
time duduk2 minum air tu, kalo baju dah byk, aku sambil2 membasuh baju gak..

kalo aku rajin, pas minum air aku iron baju..
kalo x rajin, terus ngadap lappy jap..tu pun kalo mr e x guna lappy..
kalo mr e guna, aku tggu turn lah..


da wat 2-3 entry auto publish tuk esok ari nye, aku pun tdo..
cam tu jelah rutin aku sehari2..


 mrs e

4 comments:

DYLA said...

tu bukan rutin tu, tu sajer tayang lappy baru tu.. hehehehhe

(gurau je naja jgn amik hati plak)

aFkaR'z said...

apa kelebihan auto publish ni erk??

selalu dgr depa duk auto publish, kalo just publish terus tak syok ke?

perra2ferra said...

tgn ko ker 2 ma??
mak ai..awt cm tgn kel2 jerk??
wakakaka

mrs e said...

isykk...ha a kan dik..
nape itam lak tgn aku kat situ..
cisssss....

ini mesti disebabkan pencahayaan yg kurang nih!!