kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, December 26, 2008

saat ini...live from my house..

|
aku masih ade kat umah lg sekarang..
aku n mr e lambat sket masuk keje..

tau x kenapa...?
sbb keta aku lak tbe2 breakdown..ohh..ohh..ohhhh...
sgt sedih..

sbb ape sedih?
keta breakdown bermakna rm $$$ melayang2...
huhuhuhu..
dah le ujung2 bulan gini..

pagi td dengan hujan yg turun, aku dah bangun awal drpd biasa..
sgt semangat okeh!
dgn sejuk2 air paip tu, aku gagahkan jugak air tu tuk menjirus badan aku...

bersiap laju2..supaya boleh g awal ari ni..
tp tbe2 masa mr e start keta nk panaskan enjin, boleh lak x hidup!!

whooaaa..aku igt salah teknik je masa start enjin tu..
yela, mana tau gear bukan dkt P, tu sebab enjin x mo idup..
(if sape2 xtau, kalo keta auto, terlupa gear masih kat D ke, mmg enjin x idup kalo start)

sekali mmg betul2 x idup lahhh!!!
aduuhhhh..tensen mak nyahhh..

pastu mr e panggil org kg aku yg mmg keje workshop
suh dia tlg tgk2 kan..
rupe2nye bateri dah kong..

so skrg ni mr e tgh p kedai nk li bateri yg baru..
dan aku sempat lak mengupdate dari umah..he he he..
;)


mrs e

1 comments:

DYLA said...

ingt naja cuti.. rupenya keje jugak ke?

ada2 je nak buat RM melayang.. mmg mcm tu, geram kan naja.