kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, December 5, 2008

sakit tekak..

|
*gambar sekadar hiasan*


dari semalam lg tekak aku mcm rasa len mcm jek..
rasa panas semacam lah..

mcm nk kena batuk pun ade gak..
tp mmg sgt2 x selesa..

mmg musim org demam n batuk kan sekarang ni..
mintak2 lah x terjangkit teruk kat aku..
tapi...kalo ter'demam' pun best juge..
leh aku cuti lama sket cuti raya aji ni nnt..

opppsss...terlebih sudah.. ;P
hahahahaha


mrs e

2 comments:

ArELeEz said...

promo2..! minumla air asam jawa fresh! hiks..
woo.. ade ati mau m'cotikan diri, ha! ;P

aFkaR'z said...

aku kalo sakit tekak maknanya nak selsema...

ni pun dah berapa ari asyik selsema manja... (selsema mcm tak selsema)