kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 30, 2008

salam...

|
salam maal hijrah tuk kengkawan semua...
wpun dah lambat nk wish n sepatutnye dr ari tu lag aku dah wish, tp aku nk wish gak..
(mana tau dpt toyota wish..ekekekeke..) xdelah, x serius tol aku ni kan..hepppp..!!
series..seriess...

k, aku harap sempena tahun baru islam ni semoga kita semua dapat wat penghijrahan..
x kira lah dalam beramal ke, pekerjaan ke, kehidupan ke..
kira semua2 sekali lah..
maksud aku, berhijrah daripada sesuatu yg x berapa baik ke sesuatu yg lebih baik..
bukan pulak sebalik nye okeyyy...

ermm..oklah dulu wat masa ni..
nnt2 aku smbung lg..sbb mr e dah ajak nk mkn tu (aku wat n3 ni mlm td auto publishh..)
daaa...


p/s : entry2 ari ni agak basi..tunggguuu jelah ye..



mrs e

0 comments: