kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 23, 2008

selamat hari ulang tahun.. 23 disember..

|
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan abangggg..
Allah selamatkan kamuuuu...


hari ni adalah hari ulangtahun kelahiran mr e..
ohhh..dah bertambah lg usia abang yeekkk...
semoga di hari ini, hari yg bermakna buat mr e, aku doakan ape2 jua yg dihajati akan tercapai dan termakbul..amin..

>>special note for mr e :
" happy birthday to u abang sayangggg...ayang doakan ape2 jua yg abang impikan, semoga abang dapat capai..ermmm..kita nk celebrate kat mana n bile yerrkkk?.. n jgn lupe besday ayang lak 27hb ni..kiss sket muahh muahh pp kiri kanan..yg lain g jaohh2..ehehehehe"

p/s : sori lambat sket kuar n3 ni, sbb malam td aku letih giler..masuk tdo awal..nk wat auto publish pun x dan..ni pun nk taip n3 banyak2 dah xde idea lakkk..




mrs e

3 comments:

DYLA said...

naja bg hadiah pe kat mr e tu?

dyla pun tgh cari mende nak beli utk hubby lg seminggu besday dia pulak!

eiza said...

hepi bezday gak kt mr.e tu...hihihi

mrs e said...

dyla;
naja lum bg pun besday present..(belum beli lg pun..)
nk tunggu outing berdua plan bln 1 nnt, suh mr e pilih ape yg dia nk..senangg..
xyah naja nk fenin2 nk beli ape
;)


ct @ eiza;
hehehe...tq (bg pihak mr e)