kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, December 13, 2008

semi-final pop rock

|
sape tgk semi-final pop rock mlm semalam..
hebat2 jugak kan calon2 nye..
lagu2 sume best lak tuh..

aku paling suke masa stacy nyanyi...
bertenaga gilersss..
x semput lak tuh..maintain jek..

masa flava nyanyi pun aku suke (errr..betol ke aku eja ni..belasah jela yer..janji bunyi sama..hahha)
diorg gantikan kumpulan the lima..
bukan lah aku suka sbb dia nyanyi lagu tu, tp penataan cahaya masa diorg nyanyi..
lampu2 ikut rentak muzik nye gitu..
tu yg best tu..

cantik kan?

tp, sampai akhirnye aku xtau pun sape yg dpt masuk final..
yg aku tau, pengantin baru tu, si rich kumpulan estranged dpt masuk final..(sekali lagi aku belasah eja jer..asal ade bunyi dekat2 oklah tu kan..kehkehkeh)
yg lain2 aku xtau dah..
sbb masa keputusan diumumkan, aku tgh sibuk taip entry ni khusus untuk korang baca ari ni..
aku wat sume siap2 auto publish..
tu yg jd nye aku x konsentrat tgk tv tu..
tumpuan aku dah beralih arah.. :D



mrs e

2 comments:

DYLA said...

naja,
stacy , elyana, meet uncle hussien dpt... si rich tu.. lg sorang saper ntah

ArELeEz said...

lg sorang was sofaz yg sgt2 leez xminat! huhuhh..