kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 11, 2008

wat aku gerammmmmm jek tau...

|
semalam, mr e ajak aku lunch kat econsave lama..
nasi grg kampung dia kat situ sedappp..
pedas n byk tabur bilis grg..
nyum..nyummm...

kalo dah makan, haruslah minum air kan..
kang tercekik lak sape yg susah nnt.. ;P

so aku pun oder lah milo-o ais kaw, mr e lak teh tarik (errr.. yeke bang?.. xigt lah abg minum air ape)
aku siap pesan betul2 kat budak wat air tu aku nk milo-o..sbb aku mmg x suke minum susu..

yg aku nk marah ni ade ke dia bg aku milo ais..
geramm jek aku..
pastu aku panggil dia punye membe, ckp air aku tu dah salah n mintak lah dia tukar..
boleh x membe dia amik air tu pastu budak tu p hantar balik air milo ais jugak?


aku oder milo-o-ais, dibaginye milo ais..puiiii


aku dah x terkata dah time ni..
nafsu makan aku pun dah kondem sbb air yg aku nk lain tp dibaginye yg lain..
sampai bad mood jek masa makan tu
mr e ckp ngan aku pun aku wat layan x layan jek..
hati tgh panas beb!

nasi yg x berapa nk dimakan kerana mood yg sudah weng-weng


pastu tbe2 timbul lak idea nk masukkan muka budak x reti bahasa tu dlm blog
biar korang nmpak mana 1 budak yg x faham bahasa melayu tu..
aku pun apelg, snap2 lah sket curi amik gambo dia

dah nama pun gambo curi, harussss lah gamba pun nmpk sipi2 jek
pastu mestilah aku guna kamera hp jek, kang kalau guna digicam nmpak beno perbuatan rahsia aku ni..hahahaha

nmpak tak yg pakai baju ijau tu..tu le budak yg x paham2 aku oder lain diberi nye lain
(errr..budak ke? cam dah bapak orang jek...)


p/s : padan muka ko bob, aku jaja citer ko kat sini..ohh..citer lepas geramm ye, jgnlah ko igt glams n nk mintak royalti lak aku tepek gambo kat sini..


uhh...puas ati aku..!!



mrs e

0 comments: