kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 15, 2009

aiyaakkkkk...paku kah?

|
masuk je dlm keta, nk sampai tempat keje tu, aku bual2 kosong ngan mr e..tgh borak2 tu tbe2 aku dgr bunyi mcm x best lak kat keta aku tu

"yang, bunyi ape tu?"
"tah, abang pun xtau.."
"cube abang benti tepi, ayang tgk jap bunyi ape tu...tah2 tayar kite bocor x.."
"ha a la agaknye yang..jap abang benti..."

benti kat tepi jalan jap, aku tgk2 mana 1 tayar aku yg dah kempis..tp xde!!
uishh...pelik nih..sbb aku pasti sgt bunyi tu dtg dr tayar kitorg..tgk sume ok jek, aku masuk dlm keta balik..mr e pun drive semula..tp bunyi tu ade lg lah...

so kitorg decide singgah jek kat kedai tayar suh diorg tgkkan..sampai kat kedai tayar tu, mr e trus turun tgk2 tayar keta dia..dia boleh nmpak lak ade paku yg terlekat kat tayar belakang belah kiri...terus panggil budak kedai tayar tu suh bikin tampalkan tayar tu semula..

nmpak tak benda yg terlekat tu?

patut pun bunyi lain macam jek...sekali bila dah kuarkan, rupe2nye bukan paku, tp skru!!
besar gak lak tu..sib baik dia terus tertanam dlm tayar masa kena tu, jdnye angin tayar aku xlah terus2 an kempis...

mr e tgh tgk cine tu bukak tayar

kedai tayar nye

cam tau2 jek aku nk amik gambo, terus jek dia angkat kepala..pandai ehh

check ade kebocoran lg ke x..

aku menunggu sambil minum air oren..setaaappp

skru yg tercucuk..

besar jugak kan..

siap pasang semula tayar tu, kitorang pun bayar..
bayarannye rm 10 tampal+timbang+pasang..
ok kannn???


mrs e