kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, January 30, 2009

amacam..?

|
skrg tgh trend tudung ekin kan..
mana2 pegi, ramai yg pakai tudung ni..

aku pun nk cuba lah..

ohhhh tidak...bile pakai tudung ni nmpk sgt ke 'BOLAT' an muka aku yg dah sedia bolat nih..

aku pakai pun bile nk kuar g beli barang ke pekan @ ke bukit gambir jek..senang nk sarung gitu jek kan..

hrmmm....aku rasa aku mmg x bape sesuai le tudung ni ngan muka aku..



mrs e

3 comments:

DYLA said...

ok je naja, takde la bulat biasa je.. nmpak la lain sket dari biasa..

cun kemain ngan spec itam lg!

sWeEtdARLinG a.k.a Afkar'z said...

cun ler muka bolat skit...

Diarihatiku1976 said...

ok per... takde beza apa pun......