kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, January 16, 2009

bubur...makanan tuk org sakit..

|
 

oleh kerana aku sakit gg n gusi+pp yg bengkak semalam, mmg aku xleh nk mkan secara normal..sbb tu aku amik keputusan masak bubur jek..

makan bubur kan senang, xyah kunyah2 sgt..terus telan jek.. ;P

hari ni aku keje kan, so sgt la terseksa nye aku nk makan...
x leh bukak mulut luas2, xleh nk kunyah laju2..kena perlahan2 gitu..

even nk ckp pun xleh kuat2!..ketawa pun senyum2 jek..
huhuhu..

tp td mak aku da tipon, n ari ni dia masakkan bubur tuk aku..
alhamdulillahhhh...


p/s : gambar bubur kat atas tu bukan aku punye, tu masa mr e makan baru aku ingat nk amik..tp mr e ni stail dia makan bubur lain...ade ke makan bubur nasi, tp nk gak makan ngan sambal belacan...? felik sungguh...!!!



mrs e

4 comments:

syimir said...

ma, aku x yah tggu aku sakit pon aku mmg suka bangattt makan bubur... :p

ija said...

owh saya adalah sgt berpengalaman jumpa dentist tuk operate n segala macam..he..maklumlah..gigi yg sangat canti tuk org yg bermulut kecik..bak kata pakar...how dare him..takpe..g la jumpa dentist tu..tapi kalau nak sedapkan hati, risik2 la kat nurse doc apa yg lagi ok...

materials said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry

alerts said...

clutch bags
ladies bags
mulberry bag
mulberry handbags
mulberry handbag