kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 22, 2009

cube tekaa...kat mana...

|
wahhhh...siap nk berteka teki tekuk gitu...
terlebih sudahhhh...hehe
(adoiiii...bape la kena bayar ni asik pinjam tagline stacy jek..hihihi)

ni cite ari selasa sebenarnye..
tekak aku tetiba ngidam nk makan tomyam kat *ehem-ehem*
so apelagi, mintak le perkenan cop mohor raja2 dr mr e dolu..
mr e kata setttt jek, yahoooooo...n petang pas balik keje tu g makan..


mr e x ode ape, dia cuma makan kek n minum cappucino jek
aku dah semestinye lah makan tomyam yg diidam2 kan tu dengan iced blended choc nyer..
waduhhh...super duper sedappppppp sangatttttttt...
kalo boleh, hari2 nk makan situ..

tp kalo hari2 makan situ, kang cepat plak botak kepala mr e tuh..
nk melayankan karenah isteri dia ni..hahahahaha

so, sape2 yg dpat teka aku makan katne tu...
tahniah la ye...


p/s : saje jek aku jaja makanan tu bile dah abis, sbb xnk korg terliur lak tetengahari camnih.. =P



mrs e

3 comments:

EIZA said...

Kt SR ler tuh.....:p

eiza said...

kn3....

syimir said...

tengok kek dah tau dah...hehhee