kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, January 28, 2009

ehhh...dpt jugak..?

|
 
  
2 kotak limau ( 1 tuk aku n 1 ag tuk mr e ) + buah limau seplastik yg diberi tuk makan kt tempat keje

kan ari tu aku ckp tahun ni x dapat limau sorg sekotak dalam dept aku kan..tp ari khamis tuh HOD aku mention suh bawak balik sorg sekotak limau masa ari jumaat tuh..

e ehhhh...dapat gak rupenyerr...igt kan x dapat dah sbb ekonomi gawat nih..alhamdulillahhhh..
mule2 tu mmg aku x perasan pun HOD aku dah asingkan kotak2 limau nih tuk kitorg..ari khamis baru aku perasan..!!

sbb aku n mr e keje 1 dept, makanye dapatlah kami 2 kotak...
;P


mrs e

2 comments:

DYLA said...

amboi naja... bestnyer dpt buah limau./ tp naja jgn mkn byk2.. kang jadi mcm dyla... hehhe

syimir said...

wahhh meh sekotak ke aku.. :p