kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, January 28, 2009

g 'beraya'...

|
:: muke toya ::

ari isnin, pas bfast same2..kitorg sefamili duk borak2..yelah sesekali kumpul2 mcm ni kan..mcm2 topik yg dibincangkan..
pastu adik aku aka fifi nih, mmg x reti duk umah..asik lah merengek2 ajak kuar...sabo jela..

mule2 tu saje jek melayankan dia mengomel, tup2 abg zaki dgr pun terus on jek..ajak kuar..
aku lak mcm malas sebenarnye nk ikut, sbb mr e x dpt join sbb dia kena masuk keje..aku kan ala2 mithali gitu kan...so suami x g, mcm x best lak aku nk g..

aku ckp la ngan wawa n fifi aku maleh nk g, boleh lak diorang fireeee2 BZZzzzzttt aku kalo aku x mo p..
pastu tanye kat mr e, mr e okeh jek kalo aku g..aku pun oke la wpun ati mcm x sonok gak nk g sbb mr e x g..

mr e suh aku g sbb dia tak nak aku tggal kat umah sorg2...yg lain sume g kannn..dia x mo la wife dia ni duk kat umah sorg2..

jalan yang jam..huhu..3 km tuhhh..

si fifi tergedik2 nk 'beraya' ke melaka..g ikut highway..kuar tol ayer keroh jek jalan jammed giler..hadoiiii...
punyelah ramai umat yg nk ke melaka nih..bersesak2 tol..rupe2nye yg diorg bersesak2 tu bukan nk ke mana, g Zoo jek...ahahahaha.. ;P

lepas mengharung jem bih kurang 30++ minit, kitorang pun sampai tempat yg kitorang nk g beraya tu...seb baik 30++ minit jek..kalo 30 jam? (lgpun sbb zoo tu mmg dekat jek ngan exit tol ayer keroh..tu yg x lama sgt kat jam..tp tu pun rasa dah kebas2 punggung dah haa...)

haa...nmpk tak bumbung kaler pink tu? tu ar tempat kitorg 'beraya'

kalo org len g beraya dpt angpow, ni kitorg beraya bg angpow lak...huhu~
abessss...dah kalo g ke jusco, x ke kita yg kuar duit tuh..hahahaha..

B-)


mrs e

1 comments:

DYLA said...

naja,
mmg seronok sgt "beraya" lepas dpt bonus kan? heheh