kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 8, 2009

heppiii...hepiiii..heppiiiiii.... ;D

|
wahhhh...heppiiiii nyeeeeeerrrrrrrrrrrrrr aku ari ni uols..
hepppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt2 lah...
senyum sampai ke telinga gituk!
=D *ngeh ngeh ngeh*

sbb ape aku hepi?
shhhhhhhhhhhhhhhhh...rahsia la uolsss...

hahahahahahahaha..
sgt x boleh blahhh kannnn...
nk rahsia2 bagaiiiii..
keh keh keh..

k lah, aku bgtau..
ari ni dgr2 nye wit insentif tahun 2005 dah masuk dlm account..
tu yg aku hepi gilerrrrrrrrrr tuh..

yelah, wpun x bape sen sgt le yg aku dpt..
sbb aku join kampeni ni pun tahun 2004...basic pun ciputtt jekk..kuikuikui..
tp x kesah lah kan..duit tu...duittttttttttt
hehehehehe..

oh ya, aku nk terangkan sket knape dipanggil insentif dan bukan bonus?
sbb, kampeni aku bayar insentif ni tuk bayaran yg tahun2 lepas punye..bukan cam bonus yg akan dibayar setiap hujung tahun tu..
kampeni aku ni ikut sales yg dia dpt, kalo ok, dia akan bayar le insentif tuk tahun2 tertentu tu cepat..
gituuuu....

k lah, tu jek aku nk cerita...
dahhhh...

;D

 p/s : adik, ko jgn lak ngengada nk mintak tu ini @ suh bayar tu ini kat aku eaaa..kang mcm2 le senarai yg kuar tu kang..ko bukan leh caya..hahahahaha


mrs e

4 comments:

DYLA said...

wah sukanya naja..... apa la agaknya naja nak beli tu ek?

sz said...

beshnye yeay cik ma nak belanja mee bandung! :p

perra2ferra said...

wahh,, sgt pndai ko ok..
tau2 je aku nk listkn sume brg2 kt ko.huhu
nti beli megi cup byk2 eh bucuk cyg..
alololo.. :p

aZkiA.. said...

ehem.....sonoknye cik ma ye...leh la bby 'ngepau'....ble lg kn....huhuhuhu.......jgn lupe kt bby tau....!!!=)