kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, January 13, 2009

jalan-jalan 'd' melaka...

|
plan asal, igt kan nk kuar pg2 cam nk g keje tu..nk outing berdua, bfast kat kedai mamak sesama, lepak2 n borak2 n pastu baru gerak ke melaka..
kiranye shopping mall tu belum bukak kitorg dah tunggu depan pintu lerrr.. =D

tp sume nye x jd ikut perancangan aku...mr e kena keja 1/2 day lak sabtu tu :(
sedihhh woooo...tp aku redha jek..kehkehkeh..

pas zohor baru kitorg gerak p melaka..
mule2 terjah MP dulu, sbb mr e dah x sabar2 nk beli kasut crocs yg dia idam2 kan tu..
aku ikutkan aje...ate, hati dah teruja kan, kang kalo dihalang2 kang, mau ade yg diaaaammmmmmmmmmmmmm sesajee..
kalo mr e dah diammmmm jek tu, paham2 jek la makne nye..mr e tgh 'panas' le tu..

beh kurang kul 3 camtuh, baru sampai MP
terussss jek g kedai crocs tuh..mr e pilih2 le kasut mana yg dia kenan..
aku pun saje2 la jugak nk nengok2 sandal2 tuk ladies2 kat situ..
nampak simple sesangat...cam besssttttt jek kalo dipakai..
tp bile tgk tang harge..puiiiiii....mak aih...boleh beli kasut vincci RM 40++ tu 4-5 pasang ko..!!!
lebih baik aku beli kasut vincci jek..dpt banyak n boleh tukar2 lagik..

aku pun x paham sebenarnye nape le kasut ni boleh jadi mahal sesangat..
pada aku, sama jek ngan kasut2 lain..x tau la aku n aku malas le nk kaji tang mana keistimewaannye..
since mr e pun dah lama niat nk beli kan..beli jelah..asal kan dia suke n dipakai..
lagipun org lelaki ni x sama ngan org pompuan yg suke tukar2 kasut nk matching ngan baju segala..
so, ape salahnye dia nk memanja kan diri nk beli kasut idaman dia tu..

pas settle li kasut mr e tuh, aku pun cari2 sandal2 tuk aku lak..
tp nan ado yg berkenan kat situ..
terus ajak mr e g jusco jek..

sampai jek jusco, perut dah bunyik2..
p makan dulu..makan pun kat food court jek..rasa x lalu lak nk makan fast food KFC ke ape..
mr e makan tomyam n aku makan chicken chop..

abis makan, shopping2 le....apelg..
naik atas, turun bawah, naik atas, turun bawah, naik, turun, naik turun..
tah bape kali kitorg tawaf jusco tu pun aku xtau..
amboiihhhh penat tulll laahhh...
ade le few things yg aku beli...

da puas n da dpt ape yg nk dibeli..kitorg gerak balik
sampai umah dah kul 9..
penatttttttt...

tp hepppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!!!!
hihi


mrs e

1 comments:

aFkaR'z said...

oh penat rasanya pi kedai crocs kat melaka tu...

memang ler mahal, ori!!

ada lagi satu kedai crocs kat The Curve Damansara...