kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, January 13, 2009

kenape aku malas nk update blog...

|
wahhhh gitu...dah mcm tajuk karangan budak sekolah lak kan..ekekekke
x pun, kalo korg selalu ade baca majalah ujang, mmg selalu le jumpe tajuk2 mcm tajuk kat atas tu ;P

alooo...ni aku nk kesahkan le sket nape le aku nih malas nau nk update blog..
sampaikan amy sweetdarling tuh kata blog aku ni dah berabuk..
yeke...? huhuhuhu..
x baek tau ko amy ckp blog aku dah berabuk...cedihhh whooooaa..

hahahahaha...xdelah, dan2 tu le nk feeling2 terasa bagai kan...ape kesss.....
aku mmg no hurt feeling punye..x kesahhhh...
kata lah ape yg korang nk kata...no haalllll punyerrrrr ;)
meh sini aku kasik tiup2 sket abuk2 tuh..
fuhh..fuhhhhh...fuhhhhhhhhhhhhhhhh...
hik hik hik

tah nape ek, aku rasa malas sgt nk sentuh lappy mlm2 ari sekarang ni..
mmg mcm ade iron2 negatif yg menjauh2 kan aku dr lappy ni..
kiranye mcm magnet yg negatif tu lah...
sentiasa menolak2 gituuuuuu...

apelah yg aku merepek meraban ni ek..
nk ckp aku malas nk update blog pun punyelah panjang berjela..
nampak nau x update blog ni sbb xde idea.. =D
*ngeh ngeh ngeh*


p/s : tapi aku ttp gigihkan diri update kan blog ni kan kan kan


mrs e

0 comments: