kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, January 17, 2009

live from my bed...hikhikhik

|
ari ni aku x keje lg...semalam aku g keje pun ramai yg tanye apesal aku keje sedangkan pp aku dah bengkak2 gitu..tp aku gagah2 kan jugak diri g keje semalam sbb aku malas nnt HOD aku tuh bising2 sebab xde org nk cover keje aku..

pg ni aku bgn pagi nk siap2 g keje..tp badan rasa x larat, nk demam plak..
bengkak kat pp pun x surut2 lg wpun pil2 yg dentist bg aku dah telan..n mlm td pun aku dah sapu ngan asam jawa pp aku ni, tp x nmpk pun surutnye..

huhuhu..takut lak aku nih..nape bengkak ni lama sgt n x surut2 pun walaupun da mkn antibiotik..
ade penyakit lain ke...?

ohhh tidakkkkkkkkk...
mintak2 aku dijauhkan le dr sume2 tu..
aminnnnnnn....


mrs e

4 comments:

DYLA said...

naja,
best la cuti.. dpt merehatkan diri

Mommy Lily said...

sama pulak kita yek...
saya baru balik klinik ni dpt mc.
pp mmg bengkak habis dah...
seksa nk makan kena tolak masuk makanan dlm mulut

dokt kata gusi bengkak n mgkn bakteria. so dia bagi antibiotik juge

kesian kita kan hari minggu lak sakit

E said...

ha mkn ubt rajin2.tdo secukupnya

intelligence said...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!
jordan shoes