kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, January 28, 2009

makan time..

|
 

pas penat 'beraya'... it's makan time..!!!!
abg zaki ajak g makan kat pizza.. kat jusco tuh ade shakey's jek, dia x nk..nk cari pizza hut..

setau aku yg x berapa pandai tempat2 kat melaka, pizza ade kat beberapa lg tempat selain kat Mahkota Parade..tp aku x bape sure lah..kalo mr e mmg dia tau jek jalan2 nk ke situ..

aku bg guide kat fifi, suh g pizza hut yg kat area2 jalan hang tuah..wpun aku x bape pasti jalan nk ke sana..dah tu pulak, abg zaki follow keta fifi dr belakang..harussss xboleh lah kalo tersesat barat ke kan, ade lak abg zaki dr mood yg baik, berubah jd bad mood lak..huhu~

so, dgn igt2 lupe tulah aku tunjuk jalan kat fifi..kalo salah, mmg habessss lah aku...wuwuwuwu~
sbb fifi ngan wawa mmg xtau kat mane lg ade pizza hut tuh..

cilok kanan, cilok kiri, akhirnye sampai gak tempat yg aku maksudkan..
tapi kan...PIZZA TU DAH TUTUP!!!! (da x beroperasi kat situ, pindah tempat kut)

aduhhh..cmne nih, xkan nk berpusing2 lak kan cr mana ceruk ade pizza hut..da le abg zaki follow jek kat belakang..
last2 fifi nekad, jalan jek terusss....

seb baik lah, bile jek jalan terusss tu, tup2 terpandang lak ade pizza sebelah kiri..
terusss bagi signal n masuk parking...
fuhhhh...selamatttt...

makan, makan, makannn, makannnnn x hengat punye gile lah aku kekenyangan..
erkkk..alhamdulillah..

balik tu x lupe abg zaki tapau kan gak pizza tu mr e yg kena keje tu..

alololololo...cian dia mucuk2 aku tu..
hehehe


mrs e

0 comments: