kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 15, 2009

pusing2 yg pening

|
saje jek aku nk citer pasal tangkak nih..pada sape2 yg xtau, aku keje kat tangkak sebenarnyerrr..
so kalo lunch hour tu mmg aku n mr e akan g cari r port2 nk makan..
tp kan, kalo dah ari2 makan asyik pusing2 benda yg sama jek seminggu tuh, lama2 pun boring gak kan.. :(
semalam tu mule2 igt nk mkn kat bas stn gerai yg ujung tuh..
sekali tutup daaaa...mesti akak ni dah kaya raya, sbb tu kedai dia ni asyik2 katuppp aje..
bukak 2 ari, katup 3 ari..pendek kata banyak katup dr bukak lah..
"akakkkk...ko nk meniaga ke x ni..." - hahahaha

pastu da xtau n xde idea lak nk makan mana..
pi mai, pi mai, tang tu gak kitorg g..
balik2 rotate jek gerai/kedai yg sama..huhuhu~

sambil2 mr e pusing2 nk p mkn katne tu..
asik la kitorg lalu depan kedai kain tuh
kat tangkak ni mmg banyak le kedai kain...sampaikan dulu penah masuk dlm M3 tentang tangkak syurga kain nih..tp masa tu nilai3 ke ape lum ade lagi..kira tangkak le paling glamer dulu ngan kain2 ni..

wpun aku selalu jek lalu depan kedai2 ni, tp mmg jarang2 la aku masuk kedai kain nih..tah nape tah, cam malas lak..tambah2 lg sekarang ni aku lebih suke beli baju yg dah siap aje, senang..xyah nk tunggu lama2 nk tempah2 dulu ke hape...beli jek dah boleh terus pakai kalo nk pakai..

lg 1 yg hampeh, selalunye tu kalo lalu depan kedai2 nih, nmpak mcm lawo2 giler jek kain2 nye..
siap ade offer2 lagik..tp once ko dah masuk, mulalah dah rasa x tau nk pilih..sbb sume kain2 tu ko dah rasa x lawa..hahahahaha ;P



ha...tu jelah aku nk cite..hikhikhik
suke2 aku jek nk abiskan tanpe penutup..
x kesahh la labuuuu...janji bahagia..hahahaha


mrs e

3 comments:

sz said...

ma...igt x brape tahun yg lepas masa tankak jadi "syurga kain"..siap masuk majalah 3 lagiksss..masa tu kalo raya jer jammed x hengatttt...tp dah lengang skrg kan sejak kemunculan Nilai 3...

googler said...

buy louis vuitton
louis vuitton uk
louis vuitton speedy
louis vuitton wallet
louis vuitton purses

technology said...

leather handbags
bags
bag
handbag
handbags