kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 15, 2009

ranggi sgt ke..?

|
semalam aku just sarung t-shirt n jeans jek g keje..
aku rasa biasa jek..tp ade org yg kata aku ranggi sgt..ade lak kata, aku x sesuai pakai gitu..dlm banyak2 org kata itu ini, ade gak yg kata aku lawa jek pakai cenggitu..

ranggi ke korang tgk?

pada aku, maybe diorg ni sebenarnye x biasa tgk aku pakai baju ngan jeans mcm ni g keje..padahal kalo aku kuar g mana2 tuh, mmg camni jela dressing aku..xdenye aku nk pakai baju kurung ke g jln2, kecuali g kenduri jek..

mmg, selalu nye aku g keje asik makai baju kurung je pun..tu yg diorg nmpk pelik kut bile aku pakai mcm ni..boleh dibilang ngan jari le dlm sebulan bape kali aku x pakai baju kurung g keje..aku kan pompuan baik lg anggun dan muslimah dan bersopan santun dan berbudi bahasa gituuuu...
wahhhhhh..dan2 tu mcm2 ayat pujian kluar tuk diri sendiri..kih kih kih
terlebih sudahhhh...

apepun, aku rasa asalkan aku selesa ngan ape yg aku pakai, aku pakai..ape org2 nk ckp pasal aku, belakang kira..yg penting diri sendiri le diutamakan..sendiri mau ingat lahhh...

;)


mrs e