kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, January 16, 2009

sakit gigi..

|
pp aku yg bengkak..

semalam aku x keje..sbb pp aku bengkak...gg n gusi aku sakit...arggghhhhh...sakitnyeeeerrr...tekanan btol wat aku..
mula2 masa ptg rabu tu kat tempat keje mmg dah rasa sengal2 nyer dah..tp aku tahankan ajelah..nk wat camne, xkan tbe2 jek terus nk balik kan..
tp bile pg semalam aku bangun tdo, haiiiihhhhhhhhh..pp aku dah bengkakkkk!!!..nk bukak mulut nk bercakap pun payah..huhuhu~ pg semalam sampai ke tengahari aku mmg x jamah makanan ape pun, minum air jek..
tp dah tengahari tu dah lapo sgt, aku bantai makan jelah..

muke sedih org sakit gg..wuwuwuwu~

yg jd susah nye ni kat aku sbb ape tau, dah sah2 gg belah kiri aku tu berlubang, pastu ni gg belah kanan lak sakit ngan bengkak..so how come aku nk makan...??? u tell me...uwaaaaaa...
dah le aku ni penakut nau nk jumpe dentist...bukan takut ape, aku ngeri dgr bunyi alat yg dia nk tampal gg tu..seriauuuuuu jek bunyinyeee...

sian kat aku kan?

mrs e

1 comments:

googler said...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
nike dunk