kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, January 30, 2009

sapu sampah..

|
nana tgh menyiram pokok bunga

aku yg tgh sapu daun kering

aid dengan 'penggaruk' nyer..ko igt itu gitar ke idddd...?

fomfuan2 yg memanjat2 pokok..

membakar...

aku mmg suke asap2 camni..kalo dulu2 siap berangan jd penyanyi yg
menyanyi kat tgh2 asap gitu..hehe


aku adelah rajin ari selasa ari tuh..

ari selasa tu aku sapu sampah, daun2 kering kat laman umah..
aku mmg suke sebenarnye sapu sampah kat laman ni..rasa bersih jek kalo dah sapu tuh..
nyamannnnnnnnnnn jek rasanye..

n lg satu sebab, aku mmg suke kalo angin2 pagi tu ade suasana org tgh bakar2 sampah..
mcm besttttt ajer...

selain tu, kan boleh keluarkan peluh aku yg mmg dah lama x keluar nih
;)

byk gak daun2 kering yg bersepah kat laman ari tu..
sib baik ramai askar2 yg nk menolong...

bagus gak ade anak sedara ramai2 yg dah besar nih..dah boleh nk diharap..
boleh menolong ape yg patut..tp bukan aku paksa diorg tau, diorg yg sukarela nk nolong aku.. hihi

bagussss...tolong menolong membawa bahagia..

ape yg penting...KERJASAMA...!!!


mrs e

0 comments: