kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, February 2, 2009

aku cuti ari sabtu...

|
ari sabtu ari tu aku mintak cuti..
maleh lak aku nk p keje, sbb p keje pun xde mende nk wat..
tp mr e ttp kena keje, sbb dia ade keje nk wat..kuikuikui..

pas mr e g keje, aku bloghopping jap..
dah penat tu..baring2 tertido lak..

sedar2 da dekat kul 10..terus bangun n g mandi..
siap berdandan (sikat rambut sume), terus g cari mak aku

laaa..rupenye mak aku tgh menyapu kat belakang umah..dah banyak lak tu yg disapunye..
rasa siannn lak dia nyapu sorang2..terus aku yg rajin nih tolong dia.. ;p

mak aku tgh bakar sampah


lgpun, aku kan mmg suke sapu2 sampah then bakar2 sampah ni..
syookkkk aje..
hehe



mrs e

2 comments:

ArELeEz said...

owhh.. leez lak sker tgk org sapu2 & bakar2 sampah jer.. ha3..

mama | sarah | syimir said...

wahhh cunnya layout baru blog ni!