kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, February 19, 2009

csi las vegas - new season

|
korang layan tgk cite csi x malam td..
wahh..besttt gilosss...

aku mmg ternanti2 sambungan cite season yg lepas..
kalo korang masih igt, last episod dulu tu Warrick kena tembak kat kepala dengan orang atasannye yg nak jatuhkan dia..maybe ade konspirasi tertentu masa tu yg membuatkan aku tertanye2 apekah kesinambungan nye..



bile astro dah start tayangkan sambungan season yg baru, tu yg aku x lepaskan peluang tu..
beria2 dah nk get ready kul 10 terpacak depan tv..

da siap2 iron baju n taip entry auto publish siap2 dah b4 pukul 10 tuh..hehe
xnk lepaskan peluang, nk concentrate tgk tv btol2...
;)

berdebar2 btol tgk cite tu mlm td..Warrick akhirnye mati n membe2 nye menyelesaikan kes dia tu..
geram sungguh aku tgk McKeen tu..sib baik la dpt tangkap gak dia akhirnye..

mr e ckp, mmg watak Warrick tu sengaja di 'mati'kan sbb dia banyak personal problem kat lokasi..
thats y lah penamatan wataknye dlm episod td mlm tu jd cenggitu..


p/s : walaupun aku paling suke tgk csi Miami, tp siri csi yg len pun aku tgk gak...hikssss


mrs e

0 comments: