kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, February 12, 2009

fenin + penat + letih + lenguh..

|
sori uolsss...

aku x sempat nk auto-publish entry tuk ari ni mlm td..
ade jek benda nk cite..tp x sempatlah..
sbb semalam pun aku balik lambat sket..
tu yg rasa penat lak nk ngadap lappy lg malam2..
huhu~

ari ni lak, aku nye 'org atas' x dtg...cuti sbb isteri bersalin..
time ni la jugak boss aku tu nk tanye macam2..itu la, ini la..
wat huru hara lak..
kelam kelibut aku ngan membe aku nk menjawabnye..
koh koh koh..

ini pun aku curi2 masa senggang kat sini wat entry..

penat dan sume seperti tajuk di atas dah aku time ni..
rasa nk menjeritttttttttttttttt pun ade ha..

meroyan lak aku jap g kang...hiksss



mrs e

2 comments:

Faizah_Haris said...

hehehe ciann....
erkkk nak mintak tolonggg leh? tolong ajar camne nak wat background chantek2 cam awak ni aaa? uhukssssss...hihihi tenkiuu

mrs e said...

faizah_haris,

hikss...boleh jek..no problem..
ermm... kalo faizah ade Ym lg senang nk ajar.. Ym naja (naja_2926)

x pun, faizah g taip kat google 'free blogger template'..cari template2 yg faizah suke kat situ, then save dlm pc

rasanye kat situ ade siap tunjuk cara2 nk tukar template nih.. (ingat2 lupe)

kalo x de, try google 'blogger buster'..kat situ ade tutorial ttg blogger..

pe2 x paham, leh tanye lg..
:)