kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, February 24, 2009

homework?

|
sekarang da lebih kul 10.30 malam waktu aku wat entry ni..

tau x ape yg aku wat sekarang?
aku tgh wat keje uolss...ha, jgn x percaya, sila2 lah percaya ye..aku bawak balik umah keje2 aku..huhu..FOC tau!! kalo aku duk OT kat tempat keje ni sah2 jelah dah dpat bape hengget..;P



tp apelah sgt berapa ringgit tu kan kalau nk dibandingkan dengan quality time yg kite dapat luangkan tuk family..
lebih rela aku bawak balik keje ni ke umah drpd aku duk kat kilang sampai malam2 yg xtentu kul bape siapnye keje ni, dah tu nnt nk balik kul bape lak kan..lebih2 lagi ujung bulan mcm ni, mmg customer sume memasing nk wat inventory..mmg banyak koje lah nk wat data2 sume barang2 yg masuk

x kose aku balik dah malam2, pastu nk terkejar2 solat n mandi, nk siapkan makan malam, nk basuh baju lg..nk kemas2 barang pas berangkut balik segamat itu hari..adoiii..mak x sanggup nyah!

at least, aku kat umah wpun wat keje ni, aku leh duk depan tv, sambil2 tgk rancangan tv kegemaran aku..leh minum2 teh o panas n makan biskut sambil ditemani mr e ku yg mucukk itu..hehe ;D


mrs e

0 comments: